102. Miętowa wyprawka

Szycie dla dzieci to bardzo wdzięczny temat. Materiały są piękne, kolorowe, mają urocze wzorki. Są miękkie, delikatne i świetnie się z nich szyje. Świat dzieci zawsze mnie kusił i zawsze był dla mnie atrakcyjny, chyba dlatego, że nie do końca jestem dorosła. Czasem wolę pobawić się masą plastyczną niż pościerać kurze z póki, pokolorować obrazek kredkami niż poprasować albo po prostu poukładać Lego Duplo.





 Formy dla dzieci są małe, więc szyje je się szybko i wygodnie, bo nie zabierają dużo miejsca, co w mojej mikropracowni nie jest bez znaczenia. Lubię, kiedy rezultat mojej pracy jest szybko widoczny. Choć forma jest prosta to niesamowicie efektowna. To też jest w tym pociągające, że stosunkowo niewielkim nakładem pracy można stworzyć coś przynoszącego radość. Z drugiej strony, mimo pozornej prostoty można każdy kolejny komplet wykonać lepiej, dokładniej, inaczej.
Tym razem wybór padł na kolor miętowy, który bardzo mi się podoba, ale w zasadzie go nie używam. Nie mam takich ubrań, nie używam go we wnętrzach ani w akcesoriach. Jakaś odmiana od codzienności się należy, w końcu również po to człowiek zajmuje się szyciem. Żeby była odmiana i relaks.




Kompleciki z miękkiego minky szyje się najlepiej w jesiennej aurze, kiedy za oknem upał już nie doskwiera, a poranki witają senną mgłą. Wieczór zapada szybciej, a letnia duchota ustępuje miejsca jesiennej szarudze.
Miłego oglądania!
Życzę jak najwięcej pięknych jesiennych chwil!

Komentarze

  1. Śliczny komplecik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplecik, ogromnie podoba mi się ten delikatny kolorek. Podziwiam tym bardziej, że do szycia mam dwie lewe ręce :)
    Dziękuję Ci za odwiedziny i miły komentarz. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik, widać że uszyty z serducha :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne szyjątka, a kolory...buzia sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplecik o delikatnym kolorze.
    Podziwiamy talent w szyciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplecik, bardzo przydatny, sama takiego używałam dla maluszka :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, kiedy coś praktycznego jest jednocześnie ładne.

      Usuń
  7. To jeden z moich ulubionych kolorów! Mam go sporo w domu:)
    A komplecik wyszedł śliczny, taki pastelowy, a jego miękkość czuję przez ekran monitora:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplecik, piękny i przyjemny kolor. Rzecz prosta a jednak wyjątkowa :) Też uwielbiam szyć dla dzieci, głównie maskotki. Uwielbiam patrzeć na radość gdy spełnię czyjeś marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten komplet. Bardzo lubie ten kolor :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wyszło. A wiadomo, że przy małych dzieciach takie gadżety są niezbędne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość przydatny i mam nadzieję, że daje dużo radości.

      Usuń
  12. Uroczy jest:) Ostatnio też zaczęłam doceniać szycie rzeczy, które nie pochłaniają zbyt wiele czasu i miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna wyprawka, aż chciałoby się znowu wrócić do kołyski:) by posiadać taki komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha! Moje dziecko też czasem mówi: A kiedy będę znów mały to mi takie zrobisz?

      Usuń

Prześlij komentarz

Twoje opinie pomagają tworzyć bloga, dziękuję za każde słowo

Popularne posty z tego bloga

100. Worek na buty

66. Pogromca wierzgających nóżek, czyli śpiworek dla malucha DIY