93. Delikatna sukienka na lato

Tak, tak na lato. Wiem, że jest jesień, ale nie zdążyłam niestety umieścić wpisu, kiedy jeszcze trwało astronomiczne lato.
Dziś panuje taki trend, żeby nosić letnie, zwiewne sukienki do grubych wełnianych swetrów i ciężkich płaszczy i zimowych butów. U mnie to nie przejdzie. To mi nie pasuje. Więc letnia sukienka ukazuje się tu w typowo letniej osłonie.



Ten materiał bardzo mi się spodobał. Jest wzorzysty i ma piękne kolory, uwielbiam połączenie niebieskiego z czerwienią. Białe tło nadaje lekkości i letniego charakteru.
Na początku chciałam uszyć ją z podszewką, bo materiał wydawał się bardzo delikatny i prześwitujący. Jednak postanowiłam najpierw uszyć część wierzchnią i sprawdzić czy materiał faktycznie prześwituje. Okazało się, że mimo delikatności materiał nie przepuszcza światła. Zrezygnowałam z podszewki, co zwiększyło funkcjonalność sukienki, bo idealnie sprawdza się podczas upałów, których w tym roku nie brakowało.
Dzięki kolorystyce jest naprawdę uniwersalna. Dobrze komponuje się z innymi ubraniami w mojej szafie.



Uszyłam ją na podstawie wykroju, który ostatnio na około wałkuję. Tym razem zrezygnowałam z rękawów.



Sukienka jest bardzo wygodna i nadaje się na różne okazje.
Życzę Wam słonecznej, złotej polskiej jesieni!

Komentarze

  1. Piękna jest i moim zdaniem możesz ją jednak spróbować nosić jesienią do botkow jak żakietu albo kardiganu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielkim zmarzluchem i na zimną część roku mam specjalne, grube sukienki i spódnice oraz odpowienie zestawy rajstop. Narazie letnie ubrania czekają na swoje pięć minut za kolejne pół roku.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękna sukienka, wprost idealna na lato - śliczne kolory, lekka, o klasycznym kroju :)
    I uroczo w niej wyglądasz :)
    Co do noszenia letnich sukienek do grubych swetrów, to podzielam Twoje zdanie - choć niejednokrotnie u innych mi się to podoba, sama nie ubieram się w ten sposób - rezerwuję te sukienki na letni czas.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, jak narazie to moja ulubiona letnia sukienka. Dobrze, że nie jestem sama i jest tu ktoś o podobynch upodobaniach. I przyznaję, że jest wiele takich rzeczy i połączeń, które na innych bardzo mi się podobają, a sama czuję się w nich źle.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ale śliczna ta sukienka. Uwielbiam wszytko co niebieskie.:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Twoje opinie pomagają tworzyć bloga, dziękuję za każde słowo

Popularne posty z tego bloga

100. Worek na buty

66. Pogromca wierzgających nóżek, czyli śpiworek dla malucha DIY