92. Zielona koszulka

Dziś znowu dziecięce ubranka. Ale spokojnie, nie martwcie się, to jeszcze nie koniec!
Tym razem koszulka uszyta z materiału ze sklepu. wybrana samodzielnie przez dziedzica. Matka dzielnie próbowała namówić na kolor niebieski, ale wysiłki spełzły na niczym i zielony zawitał w dziecięcej komodzie. Muszę przyznać, że to nie jest mój ulubiony kolor, ale dziecku nie odmawiam.


 Uważni czytelnicy na pewno spostrzegli, że w tle widać kocyk, który kiedy zrobiłam na szydełku. I dla stęsknionych tych robótek mam dobrą wiadomość, że jesienią pojawią się wpisy o tej tematyce.


Lubię ubierać moje dziecko w zdecydowane kolory, choć faktycznie niebieski jest zazwyczaj na pierwszym miejscu. Połączenie jasnego odcienia zieleni i nasyconego błękitu prezentuje się bardzo dobrze na małym człowieczku, spaceruje sobie taka plama koloru. Z chłopcami jest tak, że z fasonami to sobie za bardzo poszaleć nie można, więc odbijam to sobie szyjąc kolorowe ubranka.


Czekam, aż w Lidlu będzie wreszcie ten sławetny owerlok, bo miejsce na niego jednak się znajdzie. A na pewno przyspieszy prace nad kolejną kolekcją ubranek. Oczywiści wykrój na koszulkę ten sam, co poprzednio.
Do zobaczenia!

Komentarze

  1. Zgadzam się z dziecliem :) Zielona koszula do całości ubrania psauje jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet :) A owerloka z Lidla polecam, na razie nie zamierzam się z nim rozstawać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wiele dobrego czytałam o tym overlocku z Lidla i już jest w domu zapowiedziane że jak tylko będzie ja pierwsza w kolejce będę.

      Usuń
  3. Świetny zestaw! Podoba mi się intensywność koloru-na pewno chłopiec nie może przejść nie zauważony ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, choć to nie tylko zasługa koloru koszulki.

      Usuń
  4. Ja uwielbiam patrzeć na ładnie i gustownie ubrane dzieci.
    Twój kawaler jest super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzielam zdanie powyżej - jest ładnie i gustownie! :) Też lubię patrzeć na takie stroje :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny strój w żywych kolorach, dzieci takie lubią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Zimorośl ciężko namówić na coś bardziej stonowanego. Zawsze wybierze bardziej kolorową opcję.

      Usuń

Prześlij komentarz

Twoje opinie pomagają tworzyć bloga, dziękuję za każde słowo

Popularne posty z tego bloga

100. Worek na buty

66. Pogromca wierzgających nóżek, czyli śpiworek dla malucha DIY