80. Kotki z kołnierzykiem

Dziś ostatnia sukienka z serii, jednak to nie koniec całego cyklu! Podsumujemy sobie jeszcze całą serię i będzie też post diy, dość luźno związany z treścią postów. 
Być może cykl zostanie kiedyś uzupełniony o kolejne pozycje, na razie na tym poprzestanę.
Dalej szalejemy z kolorem, wzorem, formą.

 
Sukienka przypomina grzeczny, szkolny strój. W zasadzie jest grzecznym, szkolnym strojem. Jednak wzorek kotów jest tu elementem, który przełamuje tę konwencję i wprowadza nieco ekstrawagancji.
Sukienka ma dla odmiany długi rękaw. Choć nie do końca idea długiego rękawa jest dla mnie zrozumiała, bo patrząc na ostanie zdjęcie, uświadomiłam sobie, że całkiem odruchowo, niemal bezwiednie, podwinęłam rękawy do 3/4. Nie chodziło tu odsłonięcie zegarka bynajmniej. Po prostu, podciągnęłam rękawy, cyknęłam foty i poleciałam dalej. I faktycznie najczęściej chodzę z podwiniętymi rękawami, w większości ubrań. Jest w kolorze granatowym o bardzo głębokim, ciemnym odcieniu, niemal czarnym. 
Dodatki są w stylu retro. Bardzo, czasem zamieniam skórzaną torebkę, na czarną listonoszkę - aktówkę.
Sukienka nosi się całkiem wygodnie, jak inne w serii. Biały kołnierzyk podkreśla wzór kotów, próbowałam z granatowym, ale wyglądał mniej efektownie.


Są projekty, które się zmieniają. Na początku miało być zupełnie coś innego, wygodzi zupełnie coś innego. Ta sukienka jest nie należy do tego typu projektów. Jest przemyślana od a do z. Miał być biały kołnierzyk, kolor i wzór świetnie wpisały się w charakter, jaki miała mieć sukienka. Fason urzekł mnie od razu.


Sukienki w tej serii nie zostały przedstawione chronologicznie, dzisiejsza wersja powstała jako pierwsza.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. Zachęcam do komentowania, która z wersji przypadła Wam najbardziej do gustu? Którą odsłonę wybrałybyście dla siebie? Co zmieniły, jakie dodatki dobrałybyście? Czekam na Wasze wypowiedzi.

Komentarze

  1. Śliczna sukienka, te kotki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza sukienka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kotki 🐈
    Wyglądasz super ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodko wyglądasz! Cudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Rzeczywiście, forma i kołnierzyk świetnie kontrastują z "figlarnym" wzorem. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest śliczna i pięknie w niej wyglądasz. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra sukienka!!! Moja najmłodsza Córcia jest zachwycona, bo uwielbia koty!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Twoje opinie pomagają tworzyć bloga, dziękuję za każde słowo

Popularne posty z tego bloga

100. Worek na buty

66. Pogromca wierzgających nóżek, czyli śpiworek dla malucha DIY