27. Piżamowe spodnie

Gdyby rok temu ktoś powiedział mi, że pokocham spodnie piżamowe, zaśmiałabym mu się w twarz i stwierdziła, że to niemożliwe. Ale okoliczności natury medyczno- estetycznej zmusiły mnie do szukania innych rozwiązań modowych niż miniówki i obcisłe dżinsy. Błądziłam więc po galerii, nie do końca zadowolona z życia, ale pełna nadziei na lepsze jutro. Znalazłam w C&A spodnie idealne, takich jakich szukałam. Piżamowe. Wygodne, luźno okrywające sylwetkę. Przypomniały mi się czasy dzieciństwa, mama uszyła mi podobne i przestałam w nich chodzić dopiero, kiedy z nich wyrosłam. Ale zaraz....


Jestem już duża i mam swoją maszynę do szycia! Mogę uszyć sobie własne. Wykrój z Szycia Krok Po Kroku 1/2013. Materiał znalazłam w secondhandzie. Wzór tego materiału podbił moje serce. Od razu wiedziałam, że musi z nich powstać coś takiego. Jest przewiewny, ale stosunkowo gruby, coś jak satyna, ale nie jest tak śliski. Dobrze się go szyło. I może te spodnie mnie pogrubiają, ale je uwielbiam, są super wygodne, dobrze się w nich czuję. I to jest najważniejsze dla mnie w modzie. Ot co.



Specjalne podziękowania dla fotografa :)

Komentarze

  1. uwielbiam taki krój, szkoda że wyglądam w tym na 100kilo grubszą :( fason zupełnie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele kobiet wygląda w tym fasonie o niebo lepiej niż w dopasowanych dżinsach. Jednak nie mogą one być zbyt szerokie, bo faktycznie dodają kilka kilo. Zawsze mam do nich dopasowaną górę, tak jak na zdjęciu, wyglądają bardziej elegancko i nie pogrubiają.

      Usuń
  2. Wcale Cie nie pogrubiają , zresztą " ładnemu we wszystkim ładnie " i sporo w tym prawdy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj no widzisz jak fajnie się złożyło, że do mnie zajrzałaś :) ja też coś u Ciebie ciekawego znalazłam. Szukam takich spodni i wcale nie są pogrubiające. Muszę przejrzeć Burdy czy mam ten numer :)
    Pozdrowionka
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrój tego modelu był w Szyciu Krok po Kroku. Myślę, że z wykroju na krótkie spodenki też się je da zrobić przedłużając nogawki.

      Usuń

Prześlij komentarz

Twoje opinie pomagają tworzyć bloga, dziękuję za każde słowo

Popularne posty z tego bloga

100. Worek na buty

66. Pogromca wierzgających nóżek, czyli śpiworek dla malucha DIY