21. Białe koronkowe jajka

Jeszcze mamy oktawę Wielkiej Nocy, a sam okres wielkanocny jeszcze potrwa kilka tygodni, więc prezentacja jajek jest jeszcze całkiem uzasadniona. Jest to pierwszy mój projekt tego typu, przymierzam się do nieco większych gabarytowo i innym kształcie, ale to pojawi się pod koniec lata. Znów krochmal wyszedł mi za "słaby", już naprawdę nie wiem co mam zrobić, żeby to było tak sztywne jak ja potrzebuję, ale być może ten gatunek bawełny jest po prostu za "dobry" i krochmal tak nie chce na to siadać jak powinien. Jajuszka są więc troszkę, jak to mówi mój tatko "pokyrczone", czyli zwyczajnie upośledzone kształtowo. Więc są ciut za miękkie i złączenia nie wypadły idealnie, ale będę nad tym pracować. Może Wy macie jakieś pomysły na to, jak połączyć dwa elementy przestrzenne, tak by zachowały swoją formę i ładnie się układały. Będę wdzięczna za podpowiedzi.




Komentarze

Prześlij komentarz

Twoje opinie pomagają tworzyć bloga, dziękuję za każde słowo

Popularne posty z tego bloga

100. Worek na buty

66. Pogromca wierzgających nóżek, czyli śpiworek dla malucha DIY