14. Simple Donut Bun

Dziś mam do przedstawienia... wkład do koka. Zrobiony na szydełku, z watą w środku, nie jest do gumka, tylko wkład. Wygląda tak:


Przyznam iż jest to wersja na szybko i na pewno nie ostatnia. Jak go zrobić? Na początku kilka oczek łańcuszka. Tak na oko, w zależności od szydełka i upragnionej wielkości wkładu i zamknąć w kółeczku. Średnica wkładu na zdjęciu to ok. 9 cm. Później Przerabiamy półsłupkami, do każdego oczka łańcuszka robimy jeden półsłupek, ale tylko w jedną pętelkę, druga na razie jest wolna. W kolejnych rzędach stopniowo dodajemy oczka, tak aby zachować okrągły kształt. Gdy wsad ma już odpowiednią wielkość przerabiamy jeszcze 2, 3 rzędy z równą ilością oczek, po czym stopniowo ujmujemy oczka, w takim rozliczeniu jak dodawaliśmy, aż dojdziemy do liczby początkowej. Wtedy oczkami ścisłymi zamykamy wkład wbijając szydełko w początkowe kółeczko z łańcuszka. Wypełniamy przy tym środek watą, włóczką lub kawałkami tkanin. W moim wkładzie widać watę, bo robiłam go grubym szydełkiem i tak na szybko. Ale w noszeniu zupełnie to nie przeszkadza.
A tak wygląda kok z tym cudem w środku:


Do wykonania takiego koka potrzebny jest taki wsad jak opisany wyżej, dwie zwykłe gumki i kilka wsuwek, lakier do włosów też się może przydać. Ja mam włosy mniej więcej do ramion, więc nie trzeba mieć bardzo długich włosów, żeby zrobić taką fryzurę. 

Komentarze

  1. coś nie podobają mi się te koki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam być szczera, to wielu osobom kok nie pasuje i nie ma się co zmuszać do noszenia czegoś takiego.

      Usuń

Prześlij komentarz

Twoje opinie pomagają tworzyć bloga, dziękuję za każde słowo

Popularne posty z tego bloga

100. Worek na buty

66. Pogromca wierzgających nóżek, czyli śpiworek dla malucha DIY